torstai 23. kesäkuuta 2011

Tehokasta..

Minä olen ollut jonkin aikaa todella tehokas ompeluksien kanssa =) Jee! Ihana fiilis,kun tulee valmista.

Mutta tänään oltiin poikien kanssa yhdessä tehokkaita.
Pestiin yhdessä sauna ja suihkuhone,
minä leipasin sämpylöitä

Nämä on sekaleipäohjeella tehtyjä, joihin lisäsin hieman nokkosrouhetta.
Meille siis saapui tällaisia:

Nämä on tilattu täältä. Mausteet ovat suolattomia, niin siksi tilasin. kohtahan kuopus saa siirtyä meidän kanssa samaan ruokaan. Olen aina siinä 10-11kk iässä alkanu samaa ruokaa antamaan, ilman suolaa yms. Lisäämme sit suolan omaan annokseemme.

Yhdessä leivottiin pullaa

Pojat alkoivat ihan itse ilman mitään minun sanomista pestä terassia =D ihania <3


Minun ruoka =D NAM!
Sisälsi fetasalaattia, hieman sienisalaattia, 2filettä broiskua. Tällainen linja taitaa olla koko juhannuksen, namia ja karppia ;D Sopii mulle.



Öh, viimeisin ei niin karppia, mutta pitihän äitinkin maistaa kun yhdessä jälkkäriksi pannaria tehtiin, vieläpä ihan ternimaidosta.


Kuopus tarvitsi hieman uusia vaippoja, kun ei sovi meille sisätäyttikset +kuori, kun ei malta olla niin paljoa paikoillaan. Pul- täyttövaipat ovat ehdottomasti meille parhaita






(psst.. olisi myynnissä näitä sisätakuja ja kuoria ja villahousuja sekä lanoliinia...)

Keskimmäinen ja kuopus. Keskimmäinen haluaa nykyään aina pienimmän syliin.

3 kommenttia:

  1. Mulla on myös tuota ihanaa lammas-pul-kangasta odottamassa ompeluinnostusta! Saapa nähdä milloin ehdin vaipoiksi asti ommella...

    Mukavaa juhannusta!

    VastaaPoista
  2. Katoin sitä vaipan ohjetta mihin laitoit linkin, mutta olis liian vaativaa piirtää semmoisesta minikuvasta kaava siihen :) Kun sehän ois pitänyt ruutujen koon mukaan jäljentää se kaava eikä voinut vain suoraan tulostaan :)

    VastaaPoista
  3. Taija: huomasin että kuuluu ekassa pesussa vaipan reunoista yms kankaan väri =/ Harmi, mutta onneksi kuitenkin yleisilme on hyvä. Ja vaatteiden allahan nuo vaipat on =)
    Laura: Sepä siinä tietty on, kun joutuu sen jäljentämään. Mulla olisi kyllä piirettynä se ja kopioituna toiselle puolelle, siis ettei tarvitse taitteelta leikata.

    VastaaPoista