maanantai 23. heinäkuuta 2012

Viime yönä meni myöhään

Taas tuli valvottua. Nukkumaan suoriuduin vasta 1.30 jälkeen.. Onneksi tänään lapset nukkuivat klo 9 asti. Noh piti saada eilen ompeluksia taas valmiiksi. Aika on mun vihollinen nyt =D Tein vauvalle köllöttelyalustan. Alhaalla kukkapuuvillakangas, jonka sain siskolta ompeluksiini. Päällä vaalenpunainen numero trikoo, jonka ostin naapuri pitäjän ompelurouvalta =) Sisään laitoin 2kerrosta vanhaa fleecehuopaa, joka on kaapissa vaan ollu.
Ja nyt oli aika ottaa käyttöön facebook OE-ryhmän laukku kaava, jonka jo jonkin aikaa sitten olen saanut ja tulostanut. Kankaat ovat vahvoja puuvilloja. Ne olen saanut siskoltani ompeluksiin. Tuli kyllä kiva laukku. Pitää vielä koittaa neppiä kiinnittää tuohon laukunsuulle, jos vaan mulla on sellainen joka noin paksun läpi menee.. Päälikangas ei ollutkaan kovin iso pala, niin jouduin toinen palan tekemään 2osassa. Laitoin sinne sitten taskun peittämään hieman sitä saumaa. Sisälläkin on tasku.
Tällainen laukku pitää tehdä uudestaan! Kunhan löydän ihanat kankaat niin teen =)
"Ihastutan" teitä vielä mahallani =D Äsken otettu kuva, rv 37+4. Miten se voi vielä kasvaa!??? Mä oon nosru =( Hieman tunnustaa kuin olisi pikkuisen valahtanut maha alaspäin.. Tänään koitan saada valmiiksi sadetakin nuorimmalle pojalle =)

4 kommenttia:

  1. Hieno OE-laukku! Tosi ihana tuo kangas. Ja aika mahtis masu... :)

    VastaaPoista
  2. Hei valaiseppas noviisia, että mikä on toi facebookin OE-ryhmä?

    VastaaPoista
  3. Ompeluelämää ryhmä =) Varmaan löytyy haulla ja sit vaan liittymään =) Mutta varoitus, siellä inspiroituu niin että menee joka ilta puol 2 asti yöllä ommellessa =D

    VastaaPoista
  4. Ok, kiitti vinkistä, uskaltauduinpa laittaan hakemuksen vetämään ;)

    VastaaPoista