sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Joulupukki muisti minua oikein mielekkäällä lahjalla

Joulupukki toi minulle ison paketin! Tai oikeastaan kaksi!! Olin vissiin ollu tosi kilttinä

Eka lahja tuli jo joulukuun alussa, UUSI saumuri. Eli nykyään saumuroidaan Brother 3034D koneella ja ollaan äärimmäisen yhteistyökykyisiä =D Paljon ollaan jo ehditty yhdessä töitä tehdä. Melkein joka päivä seurustelemme

Toinen paketti tuli ihan sitten pukin mukana ja se oli todellinen yllätys! Paketista paljastui Brother ompelu- ja kirjontakone SE-400

WAU!

Eli nyt voidaan tehdä brodeerauksia ja hetihän niitä onkin mennyt ja paljon.

Mm tällaisia olen tehnyt:

Tyynynpäälliset tekstillä



Siskon poika (minun kummilapsi) pelaa lätkää paikallisessa joukkueessa. He tilasvit joukkueelleen omat pipot:






Seuraavaksi tekeillä pipot kuvalla paikalliselle naisten jalisjoukkueelle =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti