perjantai 13. marraskuuta 2009

Tunnustus..

Sain tämän tunnustuksen Maikilta .

Tunnustuksen saajan täytyy
1. kiittää tunnustuksen antajaa
2. kopioida kuva ja liittää blogiinsa
3. linkittää tunnustuksen antaja blogiinsa
4. kertoa itsestään 7 asiaa, joita muut eivät vielä tiedä
5. antaa tunnustus seitsemälle
6. linkittää nämä blogiinsa
7. kertoa heille tunnustuksesta



Kiitos vaan Maikki. Saas nähdä millaisia paljastuksia itsestäni kertoisin, mutta tässä tulee:




1. Haaveilen uudesta ammatista, mutta se todennäköisesti edellyttää, että lähden vielä koulunpenkille. Eikä se ole ollenkaan huono ajatus =)

2. Minulla on 3 virallista tutkintoa. olen Ylioppilas, Artesaani ja lasten ja nuorten erityisohjaaja. Lisäksi minulla on avoimen yliopiston kursseja 3 käytynä

3. Rakastan leipomista, mutta sitä rajoittaa minun herkkusuuteni =)

4. Kun alan siivota aloitan ihan pienistä jutuista. Ei ole siistiä ennenkuin kaapit on ojennuksessa ja kaikki tavarat omilla paikoillaan. Valitettavasti kun saan tavarat paikoilleen en enää ehdi imuriin ja moppiin koskemaan.

5. Inhoan banaania yööhh

6. Olen aika pikkutarkka useissa asioissa. Siivoamisen lisäksi valokuvat pitää kehittää ja laittaa kansioon AIKAJÄRJESTYKSESSÄ! Esikolla on n. 5 valokuva albumia. Tosikon kohdalla oon rajoittanut =D

7. Rakastan olla kotiäitinä. Aika usein olenkin pullan ja sämpylän tuoksuinen äiti =)

Laitan tunnustuksen menemään eteenpäin seitsemälle henkilölle, jotka ovat Houtten,helminauhaa, kise ja lisään loput kunhan löydän lisää uhreja.. on tää sen verran uusi juttu vielä =D

4 kommenttia:

  1. Kiitos tunnustuksesta!
    ja nyt vasta tajusin kuka oot! :)

    VastaaPoista
  2. ole hyvä. hyvä kun huomasit sen. en muitanu eilen käydä asiasta infoomassa.
    =D ajattelinkin että tais mennä ohi että kuka oon.. ennen anonyyminä sun blogia saeurannut =)

    VastaaPoista
  3. Tunnustuksia lisää:
    -Asusteet pitää natsata justiisa sen hetkiseen pukeutumiseeni erityisesti kenkien. Siispä rakastan kenkiä aivan mahdottomana ja niitä löytyykin paljon kaapeistani! Myös laukut on mun intohimo..=)

    VastaaPoista
  4. Ja kiva kun kommentoit mun blogiin. Tulee aina hyvä mieli!

    VastaaPoista